Суд ЄС: Дезінфектори не можна рекламувати як "безпечні для шкіри"
Суд Європейського Союзу постановив, що реклама дезінфекційних засобів для рук, шкіри та поверхонь із твердженням про те, що вони є "безпечним для шкіри", не є добросовісною і порушує правила ЄС.
Про це йдеться в опублікованому 20 червня рішенні, з яким ознайомилась "Європейська правда".
Позов стосувався німецької мережа аптек dm, яка продає засіб BioLYTHE із етикеткою, що містить такі твердження: "екологічний універсальний дезінфекційний засіб широкого спектру дії" та "безпечний для шкіри – органічний – без спирту".
Німецька асоціація захисту від недобросовісної конкуренції вважає, що ця реклама є недобросовісною, і подала позов, щоб зобов'язати dm утриматися від згаданого позначення та маркетингу продукту.
Суд у Німеччині звернувся до Суду Євросоюзу для роз’яснення регламенту щодо біоцидних продуктів, який забороняє рекламувати їх як "нетоксичні", "нешкідливі", "натуральні" тощо "або будь-якими іншими подібними словами".
Суд ЄС вирішив, що позначення "безпечний для шкіри" має "позитивну конотацію, яка уникає припущення про будь-який ризик", а отже, "вводить в оману, що обґрунтовує заборону його використання в рекламі біоцидного продукту, про який ідеться".
Нагадаємо, минулого року нідерландська провінція Північна Голландія, до якої належить Амстердам, вирішила заборонити рекламу риби, м’яса і викопного палива на своїх понад 500 автобусних зупинках.
А в Німеччині раніше запропонували заборонити рекламу продуктів харчування, що є шкідливими для дітей – зокрема солодощів, у яких забагато цукру.