Віцеканцлер Німеччини запевнив Китай, що запропоновані ЄС мита не є покаранням

Новини — Субота, 22 червня 2024, 11:22 —

Запропоновані Європейським Союзом тарифи на китайські товари не є "покаранням".

Про це заявив міністр економіки Німеччини, віцеканцлер Роберт Габек китайським посадовцям у Пекіні в суботу, повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Reuters.

Візит Габека до Китаю є першим візитом високопоставленого європейського посадовця після того, як Брюссель запропонував високі мита на імпорт електромобілів китайського виробництва для боротьби з тим, що ЄС вважає надмірними субсидіями.

У п'ятницю перед його приїздом Китай попередив, що ескалація суперечностей з ЄС щодо електромобілів може спровокувати торговельну війну.

Реклама:

"Важливо розуміти, що це не каральні тарифи", – сказав Габек на першому пленарному засіданні діалогу з питань клімату та трансформації.

Такі країни, як США, Бразилія та Туреччина, використовували каральні тарифи, але не ЄС, сказав міністр економіки: "Європа робить речі по-іншому".

Габек сказав, що протягом дев'яти місяців Європейська комісія дуже детально вивчала, чи отримували китайські компанії несправедливу вигоду від субсидій.

За його словами, будь-які компенсаційні мита, які є результатом перевірки ЄС, "не є покаранням", додавши, що такі заходи мають на меті компенсувати переваги, надані китайським компаніям Пекіном.

"Необхідно досягти загальних, рівних стандартів доступу до ринку", – сказав Габек.

Під час зустрічі з Чжен Шаньцзе, головою Національної комісії Китаю з розвитку і реформ, Габек заявив, що запропоновані тарифи ЄС мають на меті вирівняти умови гри з Китаєм.

Запропоновані ЄС імпортні мита на електромобілі китайського виробництва зашкодять обом сторонам, зазначив Чжен. Він сказав Габеку, що сподівається, що Німеччина продемонструє лідерство в ЄС і "зробить правильні речі".

Він також відкинув звинувачення в несправедливих субсидіях, заявивши, що розвиток нової енергетичної галузі Китаю є результатом всебічних переваг у технологіях, ринкових і промислових ланцюжках, отриманих в умовах жорсткої конкуренції.

Зростання галузі "є результатом конкуренції, а не субсидій, не кажучи вже про недобросовісну конкуренцію", сказав Чжен під час зустрічі.

Тимчасові мита ЄС мають бути застосовані до 4 липня, а розслідування триватиме до 2 листопада, коли можуть бути введені остаточні мита, як правило, на п'ять років.

Раніше стало відомо, що вперше за 8 років головним торговельним партнером Німеччини стали США, а не Китай.

Раніше ЗМІ повідомляли, що уряд Німеччини працює над тим, щоб запобігти набуттю чинності нових мит Євросоюзу на китайські електромобілі або принаймні пом'якшити їх, якщо повністю зупинити ці заходи буде неможливо.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Реклама: