Авіалінії у Європі й світі поступово налагоджують роботу після масштабного кіберзбою
Авіакомпанії та інші бізнеси й сервіси у Європі та світі поступово відновлюють нормальну роботу після масштабного кіберзбою через проблему в оновленні програмного забезпечення CrowdStrike Falcon.
Про це повідомляє BBC, пише "Європейська правда".
З вечора п’ятниці "колапс" у постраждалих сферах почали поступово долати.
Авіакомпанії, яким протягом п’ятниці довелося скасувати тисячі рейсів, починають повертатися до роботи у звичайному режимі, проте певні затримки або скасування рейсів можливі і протягом вихідних.
Іншому постраждалому бізнесу також може знадобитися кілька днів, щоби вирішити проблеми й черги, що накопичилися за час, коли системи не працювали.
Нагадаємо, кіберзбій порушив діяльність авіаперевізників, медіакомпаній, банків та телекомунікаційних фірм по всьому світу та в Європі зокрема, які використовували одну з програм CrowdStrike для операційної системи Windows.
Постраждав у тому числі найбільший у Європі порт Роттердама та інші.
У CrowdStrike повідомили, що збій став наслідком помилки в оновленні програмного забезпечення, а не кібератаки, та підготували технічне рішення, щоб вирішити проблему.
У Microsoft зазначили, що клієнтам ймовірно кілька разів доведеться перезавантажувати систему, окремим знадобилося близько 15 спроб.
Через інцидент акції CrowdStrike просіли у п’ятницю на 12%.